Conform Ordonanței de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative:
Orice produs se poate returna in termen de 14 zile de la data recepționarii.
*In cazul in care produsele acceptate ca retur prezinta deteriorări, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate sau respingerea returului.
Cum returnezi produsul?
Urmați pașii detaliați din politica de returnare de 14 zile de mai jos.
POLITICA DE RETURNARE ÎN 14 ZILE
Pe site-ul www. northedgewatch.ro produsele se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificări fizice (fisuri, zgârieturi, corodări, decolorări, deformări, ruperi, desprinderi, scurtarea brățării etc).
Contravaloarea costului de transport pentru retur este suportat de către client.
Returul trebuie însoțit de o copie a facturii de achiziție, alături de certificatul/cardul de garanție. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate de către cumpărător, fără urme de utilizare în ambalajul original.
Pentru promoțiile în cadrul cărora se oferă produse gratuite, returul se acceptă:
· În condițiile în care se returnează și cadoul primit.
· În cazul în care cadoul nu poate fi returnat de către client din diverse motive, contravaloarea acestuia se va scădea din valoarea comenzii.
Puteți să vă retrageți din contract printr-o declarație neechivoca, utilizând formularul de retur disponibil mai jos:
Returnarea produsului poate fi efectuată prin următoarele metode:
Ridicarea returului de către www.northedgewatch.ro
Completați formularul de retur, în momentul completării formularului, în secțiunea observații trebuie să ne oferiți o adresă de ridicare și o zi în care doriți să fiți contactat de curier pentru predarea coletului.
Ambalați produsul într-o cutie corespunzătoare, astfel încât sa fie transportat în condiții optime.
Produsul trebuie însoțit de cutia originală și accesoriile complete.
În momentul predării coletului curierului se va achita contravaloarea transportului, clientul urmând să primească chitanța de transport emisă de firma de curierat.
După ce produsul ajunge în depozitul SC All Tech Ro SRL este verificat dacă îndeplinește condițiile de retur.
- Dacă produsul îndeplinește condițiile de retur clientul va primi pe e-mail confirmarea restituirii contravalorii produselor returnate sau a înlocuirii produsului conform solicitării din cererea de retur.
- În cazul în care produsul returnat nu îndeplinește condițiile generale de retur acesta va fi restituit clientului, costurile de transport aferente restituirii vor fi suportate de către client.
Pentru produsele returnate puteți alege un alt produs la schimb sau restituirea contravalorii produselor returnate. Daca solicitați restituirea contravalorii produselor returnate, aceștia se pot returna astfel:
· dacă plata comenzii a fost ramburs la curier, contravaloarea produselor va fi returnată în contul bancar oferit în formularul de retur.
· daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar în rate fără dobânda, banii se returnează in același cont din care ați efectuat plata.
Expedierea returului de către client
Completați formularul de retur.
Ambalați produsul într-o cutie corespunzătoare, astfel încât sa fie transportat în condiții optime.
Produsul trebuie însoțit de cutia originală și accesoriile complete.
Trimiteți coletul prin intermediul unei companii de curierat agreata de Dvs. la adresa de mai jos:
SC All Tech Ro SRL - NORTH EDGE ROMANIA
Str. Independenței, Nr. 11, Ap. 19
Oradea, Bihor, Romania
+40 759 131 942
După ce produsul ajunge în depozitul SC All Tech Ro SRL este verificat dacă îndeplinește condițiile de retur.
- Dacă produsul îndeplinește condițiile de retur clientul va primi pe e-mail confirmarea restituirii contravalorii produselor returnate sau a înlocuirii produsului conform solicitării din cererea de retur.
- În cazul în care produsul returnat nu îndeplinește condițiile generale de retur acesta va fi restituit clientului, costurile de transport aferente restituirii vor fi suportate de către client.
Pentru produsele returnate puteți alege un alt produs la schimb sau restituirea contravalorii produselor returnate. Daca solicitați restituirea contravalorii produselor returnate, aceștia se pot returna astfel:
· dacă plata comenzii a fost ramburs la curier, contravaloarea produselor va fi returnată în contul bancar oferit în formularul de retur.
· daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar în rate fără dobânda, banii se returnează in același cont din care ați efectuat plata.
Procedura de returnare produs/bani poate dura până la 14 zile calendaristice de la recepționarea returului.
Dorim să menționăm că în cazul în care suma este returnata în contul bancar sau pe cardul de pe care a fost făcută plata, contul ar putea fi debitat cu întârziere care poate varia în funcție de banca (între 0 si 5 zile lucrătoare).
Suma înapoiata cât și condițiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou sau alte servicii).
SC ALL TECH RO SRL își rezervă dreptul de a supune bunul returnat unei expertize pentru a stabili că acesta este identic cu cel livrat cumpărătorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. În cazul în care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformității, suma achitata va fi returnata in momentul confirmări autenticității bunului.
Produsele primite de către client defecte sau greșite:
În eventualitatea în care produsul achiziționat prezinta vicii de fabricație sau este listat pe site cu informatii incorecte, acesta va fi înlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu condiția notificării în scris a SC All Tech Ro SRL, la adresa de e-mail contact@northedgewatch.ro sau formularul de contat disponibil pe www.northedgewatch.ro raportând incidentul în termen de 24 de ore de la primirea bunului. În acest caz contravaloarea transportului va fi suportat de către SC All Tech Ro SRL. În cazul în care nu este posibilă înlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform condițiilor arătate mai sus.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme și a efectuării plații în avans nu pot fi returnate.
Procedura de returnare produs/bani poate dura până la 14 zile calendaristice de la recepționarea returului.
Pentru a completa formularul de retur dați click pe ''FORMULAR DE RETUR'' de mai jos: