Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003.
Garantia Bunurilor, care beneficiaza de Certificatul de Garantie si/sau Factura Fiscala emisa de S.C. All Tech Ro S.R.L., se solutioneaza la sediul societatii. Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie trimis spre sediul societatii in urma anuntari acestui lucru prin metodele disponibile pe site-ul northedgewatch.ro (telefon/e-mail) si respectand instructiunile ulterioare. S.C. All Tech Ro S.R.L ca centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas si seria ceasului) impreuna cu accesoriile aferente.
Pentru a beneficia de garantie produsele trebuie insotite de factura fiscala si/sau certificatul de garantie dupa caz. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Transportul coletului este achitat de solicitant. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.
Termenul de garantie pentru Bunul achizitionat de la S.C. All Tech Ro S.R.L. este de 2 (doi) ani de la data cumpararii. Data cumpararii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala si pe certificatul de garantie. Termenul de garantie pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice din momentul emiterii facturii fiscale.
CONDITIILE CERTIFICATULUI DE GARANTIE
In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.
Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conforrmitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.
Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor quartz si autoquartz (chinetic) este de +/- 20 secunde pe luna.
Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.
Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, carcasa, cadranul, coroana.
In cazul in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul nu afecteaza mecanismul ceasului Cumparatorul primeste respingere de garantie.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);
d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;
h. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);
i. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);
j. durata de viata a bateriei;
k. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;
l. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;
b. pierderea certificatului de garantie;
c. Bunul primeste respingere de garantie.
Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:
a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.